Jak nakupovat

Zboží si můžete objednat na těchto stránkách vložením vybraného produktu do košíku, vyplněním objednávkového formuláře a kliknutím na tlačítko "Objednat" nebo přímo na e-mailu eva@reddal.cz pomocí identifikačního kódu uvedeného u každého produktu. 

Pro objednávky s doručením mimo Čechy a Slovensko navštivte náš obchod níže


Jak zaplatím?

Platební kartou

Za objednané zboží můžete zaplatit rovnou na našich webových stránkách. Stačí jen vyplnit potřebné údaje z platební karty a díky platební bráně Stripe uhradíte svou objednávku okamžitě. Do 24 hodin po úhradě obdržíte emailem potvrzení o přijetí platby. Fakturu pak naleznete spolu s vybraným zbožím ve své zásilce, kterou expedujeme do tří dní po úhradě platební kartou. 

V hotovosti

Pokud si zvolíte osobní odběr, můžete nám za vybraný kousek v našem obchodě zaplatit hotově při převzetí a to na adrese Příčná 164, Vrbová Lhota, 289 11 - EXIT 35 dálnice D11.

Převodem na účet

Po obdržení Vaší objednávky Vám vystavíme do 24 hodin fakturu a zašleme Vám jí na email uvedený v objednávce. Na faktuře naleznete číslo účtu pro zadání platební příkazu ve své bance. Zboží expedujeme do 3 dní po obdržení platby na náš účet.

Dobírkou

V případě, že už se nemůžete dočkat, až svůj vybraný kousek budete mít doma, nemáte cestu po dálnici D11 a nejedná se o objemnou zásilku, rádi Vám zboží doručíme na dobírku. Zboží expedujeme co nejrychleji, nejdéle však do tří dní po potvrzení Vaší objednávky. Tuto variantu nabízíme pouze při zasílání v rámci České republiky a na Slovensko.


Jak bude mé zboží zabaleno?

Veškeré zakoupené zboží v našem obchodě bude zabaleno tak, aby bylo v pořádku a bez újmy doručeno až k Vám domů. Naší zásadou je balení do obalových materiálů a výplní z druhé ruky. Nedivte se tedy, že k Vám vybraný porcelánový set doputuje například v krabici od bot :) 

Větší kousky nábytku balíme vždy do bublinkové a smršťovací fólie. Skříně a komody Vám mohou být doručeny i na jednorázové paletě. I ty pochází z druhé ruky. 

Pečlivě obalené dřevěné části a rohy
Pečlivě obalené dřevěné části a rohy
Zabalení do bublinkové fólie
Zabalení do bublinkové fólie
Finální obalení smršťovací fólií
Finální obalení smršťovací fólií


Jak mi bude zboží doručeno?

Méně objemné zásilky - DPD nebo Zásilkovna

k celkové ceně zboží se připočítává přepravné, případně pojištění (křehké), pokud to podstata zboží vyžaduje (sošky, sklo apod.). Výše poštovného se určuje dle rozměru a váhy zásilky a ceníku přepravce. 

Objemné zásilky - DHL

jako je nábytek, svítidla apod. doručujeme prostřednictvím zasílatelské firmy DHL s doručením na Vámi udanou adresu v objednávce. Přepravce doručí zboží obvykle do 24hod. po ČR (48hod. SR) od odeslání. Platba za zboží probíhá předem převodem na účet včetně přepravného a balného, o jehož výši Vás dopředu informujeme.

Osobní odběr

zboží si můžete vyzvednout osobně, u nás na adrese Vrbová Lhota 164, EXIT 35 dálnice D11. Prosíme o předchozí telefonickou domluvu na čísle +420 725 511 335, abychom Vám zboží mohli připravit k expedici.

Při odběru většího množství zboží najednou je možné zajistit individuální přepravu.

Po Praze a okresech Nymburk a Kolín vám zakoupené zboží rádi rozvezeme osobně za paušální poplatek 200 Kč.


Reklamace a vrácení zboží

Je nezbytné všechny zásilky pečlivě prohlédnout při doručení za přítomnosti zaměstnance zásilkové společnosti. Případná poškození produktu je třeba zaznamenat hned na místě doručení, jinak není možné uplatňovat pozdější reklamace za poškození zboží přepravou. Pokud je zboží jakkoli poškozeno je potřeba zásilku nepřevzít nebo převzít s výhradou, jedině tak lze u přepravní firmy věc následně reklamovat. Abychom riziko poškození minimalizovali, balíme zboží pečlivě do smršťovacích a bublinkových fólií a následně do recyklovaných kartonových obalů.

Pokud by se zbožím bylo cokoliv v nepořádku, reklamace řešíme vždy neodkladně - stačí se nám ozvat na jakýkoliv z uvedených kontaktních údajů.